Vrácení do 14 dnů
Zákazník má nárok na vrácení zboží bez uvedení důvodu do 14 dnů od doručení objednávky. V případě, že chce zákazník tento nárok uplatnit, vyplní online reklamační formulář níže nebo přiloží vytištěný a vyplněný reklamační formulář (ke stažení také níže) a ten zašle spolu s vraceným zbožím libovolným přepravcem na adresu David Šeffer, Lipová 656, 747 14 Markvartovice.
V případě, že bude zboží poničeno, rozhodne prodejce o ponížení jeho hodnoty.
Na produkty z kategorie Ponožky, Spodní prádlo a Roušky nelze uplatnit nárok na vrácení do 14 dní z hygienických důvodů. Právo na uplatnění reklamace například z důvodu vady nebo poškození, které vzniklo před doručením zboží zákazníkovi tímto samozřejmě není dotčeno.
Reklamace
V případě vrácení zboží z důvodu vady nebo poškození, které vzniklo před doručením objednávky, má zákazník nárok na uplatnění reklamace. Zákazník vyplní online reklamační formulář níže nebo přiloží vytištěný a vyplněný formulář (ke stažení také níže) a spolu s reklamovaným zbožím jej zašle na adresu David Šeffer, Lipová 656, 747 14 Markvartovice.
Vrácení peněz
V případě, že vznikne zákazníkovi nárok na vrácení finančních prostředků ve vztahu ke konkrétní objednávce, resp. reklamaci, bude mu vrácena odpovídající částka na účet, který uvedl v reklamačním formuláři nebo v případě, že byla objednávka uhrazena platební kartou, bude tato platba vrácena formou refundace na použitou platební kartu, v ostatních případech na základě dohody mezi zákazníkem a provozovatelem eshopu na jiný účet nebo jinou formou. Den vzniku nároku na vrácení finančních prostředků je den, kdy je provozovatelem eshopu zákazník informován o vyřízení reklamace s uznáním nároku na vrácení příslušné částky dle reklamačního řádu v kompletních obchodních podmínkách. Provozovatel eshopu se zavazuje, že zadá pokyn k navrácení prostředků převodem nebo refundací karty do 3 pracovních dnů od vzniku nároku na vrácení finančních prostředků, při odstoupení od smlouvy maximálně do 10 pracovních dnů od doručení odstoupení od smlouvy a kompletního zboží. Běžná doba zpracování refundace karty poskytovatelem platební brány je 2-3 pracovní dny, doba běžného převodu je standardně jeden pracovní den.
Ke stažení:
Toto není kompletní znění Obchodních podmínek